Tarne
Kohaletoimetamine toimub 1-3 tööpäeva jooksul, kui tellimus on esitatud kuni kella 13:00
Saatmine üle kogu Eesti 1-3 tööpäeva jooksul.
Saatmine Soome 4-5 tööpäeva jooksul.
Saatmine Leetu 2-5 tööpäeva jooksul.
Saatmine Läti 2-5 tööpäeva jooksul.
Vali sobivaim saatmisviis:
1. DPD kullerteenuse – kaupade tarnimine üle Eesti Hind 5 EURi.
2. Eesti: Kaupade kohaletoimetamine Smartpost pakiterminal Hind 3 EURi.
Kaupade kohaletoimetamine SmartPost kuller (1 päev) Hind 5EURi
Kaupade kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati Hind 3 EURi
Kaupade kohaletoimetamine Omniva postkontor (2-3 päeva) Hind 3,99EURi
3. Soome: Kaupade kohaletoimetamine Smartpost pakiterminal (1-5 päeva) Hind 11 EURi.
DPD Kuller (1-5 päeva) Hind 20,39EURi
4.Leedu: Kaupade kohaletoimetamine DPD pakiautomaat (4-5 päeva) Hind 5,99 EURi.
Kaupade kohaletoimetamine OMNIVA pakiautomaati (2-3 päeva) Hind 8,50EURi.
Kaupade kohaletoimetamine DPD Kuller (4-5päeva) Hind 9,5EURi
5.Läti: Kaupade kohaletoimetamine DPD Pakiautomaati (4-5 päeva) Hind 4,99EURi.
Kaupade kohaletoimetamine OMNIVA pakiautomaati (2-3 päeva) Hind 7,50EURi
Kaupade kohaletoimetamine DPD kuller (4-5 päeva) Hind 8,90EURi
1.1 Tellitud tooted saadetakse koju üle kogu Eesti Omniva ja Itella Smartpost kulleriga
Tellitud tooted saadetakse koju 1-3 tööpäeva jooksul.
Kuller toob teile tooted just sinna, kuhu te soovite. Kulleriga tarne valimisel peate esitama kindlasti järgmised andmed:
a) Täpne kohaletoimetamise aadress (kui see erineb makseaadressist);
b) Telefoninumber;
Kuller helistab teile tarnepäeval ning täpsustab täpse kellaaja paki toomiseks.
2.1 Kaupade kohaletoimetamine Omniva või Itella Smartpost pakiautomaadis
Informatsioon saadetise kohaletoomise kohta saadetakse Teile sõnumiga. Saadetise saate kätte Teile mugaval ajal. Omniva saadetiste terminalidele pääseb ligi 24 tundi ööpäevas.
Paki saad kätte personaalse uksekoodi abiga, mille edastame Sulle SMS-i. Kui sisestad pakiautomaati uksekoodi, avaneb selle kapi uks, kus asub Sinu pakk. Paki saabumise sõnumis on kirjas, kui pakil on küljes Lunatasu või ID-kaardiga tuvastamine.
Kui Sa seitsme päeva jooksul oma pakile pakiautomaati järele ei lähe, saadame selle saatjale tagasi.
Kui saadetis on katki või defektiga, siis teavitage sellest kullerit koheselt, paludes kullerilt ka üleandmisakti, kuhu vastavad kommentaarid lisada.
Kui olete kauba vastu võtnud ning pretensioone pole vastuvõtmisel esinenud, võetakse seda, kui märki sellest, et kaubaga on kõik korras ja probleeme ei ole.